A Harvard 6 tippje az egészséges hálószobai élethez

A szex az életünk része, akár szeretünk vele foglalkozni akár nem. Az élvezet és a problémák ugyanúgy vele járnak, és ahogy a testünk változik egész életünk során az is befolyással van az együttlétekre. Ahogy a hormonszintünk csökken, a vérkeringésünk is változik és ez impotenciához vagy vaginális fájdalomhoz is vezethet.

Szerencsére a Harvard összegyűjtött 6 tippet, ami kortól függetlenül segít egészségesnek maradni a szexben.

Sosem tudhatunk eleget

Remek dolog ismerni a saját testünket és mi hogyan működik. Viszont sosem lehetünk biztosak magunkban, egy apróság is úgy tűnhet, hogy valami eget rengető problémáról van szó. Ilyenkor nem szabad szégyenlősnek lenni, a gond elfojtása nem lesz megoldás. Itt az ideje elővenni az internet tudástárát, a helyi könyvesboltot vagy akár egy szakember segítségét. Mindenkinek vannak problémái, csak nem beszélnek róla.

Gyakoroljuk az érintést

Az érintések fontosabbak, mint azt hihetnénk. Gyakorolnunk kell őket, sőt akár utána is nézni, szex terapeuták tanácsait meghallgatni, hogy hogyan érintsük meg a kedvesünk. A párunkat is megkérhetjük, hogy mutassa meg rajtunk hol és hogyan szereti az érintést.

Szükséges a pózváltás

Különböző pózok kedvezhetnek egyik majd a másik félnek. Az elhelyezkedések kipróbálása nem csak izgalmasabbá teheti az együttlétet, de bizonyos szituációkban hozzásegítheti a feleket az orgazmushoz. Például a kutya póz a nőknél segíti a G pont elérését.

Írjuk le a fantáziáink

Ha felidézzük a filmekből, könyvekből az olyan részeket, amik izgalmat váltottak ki belőlünk és erről beszélgetünk a partnerünkkel, az segíthet abban, hogy új programokat, pózokat, cselekvéseket találjunk, amik felkelthetik az érdeklődésünk. Ez különösen jó segítség lehet azoknak, akiknek kisebb az étvágya.

A Kegel gyakorlat

A szexuális fittség is egy dolog, amivel megéri foglalkozni. Sokan azt hihetik, hogy a Kegel gyakorlat csak a nőkre vonatkozik, de a férfiaknak is segít. Ráadásul rettentően egyszerű, naponta alig egy percet vesz igénybe és bárhol elvégezhetjük. Szorítsuk össze három másodpercre azokat az izmainkat, amikkel a vizelést visszatartjuk, majd engedjük el és ezt ismételjük ötször.

Ne add fel!

Ez szinte az életünk bármelyik területére vonatkozhat, de ez nem jelenti azt, hogy kevésbé lenne igaz a hálószobai életünkre. Ha magunktól nem tudjuk áthidalni a problémákat, még mindig nyugodt szívvel fordulhatunk orvoshoz és/vagy szexterapeutához. Legyen szó vaginális szárazságról, impotenciáról vagy bárminemű fájdalomról.

Hozzászólás írása